23 ian. 2010

Turte cu mere si cereale

Ingrediente:
  • 1 mar mare (de preferat Ionatan, pentru ca sunt foarte aromate)
  • 3 linguri de faina integrala
  • 1 ou
  • 1/2-1 cana de ovaz
  • 2-3 lingurite de scortisoara
  • 3-4 linguri de zahar brun
Incalziti cuptorul la 190 gr C.
Merele se dau pe razatoarea mare si se amesteca cu restul ingredientelor.


Intr-o tava tapetata cu hartie de copt, se pune cate o lingura de aluat  si se preseaza cu dosul lingurii pentru a da forma de turte.



Se coace 10-15 minute pe prima parte, se intorc si se mai coc 5 minute.




Se pot consuma proaspete sau se pot pastra cateva zile.




2 comentarii:

  1. Sunt foarte bune ,eu le fac doar cu mere ,nuca, fulgi de ovaz ,susan si mirodenii.
    Am o carte de retete fara ou si lactate si de aolo m-am inspirat ,fulgii de ovaz ca si cei de soia sunt inlocuitor de ou.
    Compozitia asta cand nu am chef sa o fac turtite o pun in tava tapetata cu ulei si pesmet si iese o budinca super .

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ce idei faine mi-ai dat! Thanks Mihaela!

    RăspundețiȘtergere